onsdag 28 april 2010

Titta vad jag har fått!

Titta vad jag fick av snälla Anki! Tar emot och tackar och bugar!
Tack till alla som tittar in hos mig, det är så kul! Alla ni underbara bloggare därute förgyller verkligen min vardag!
Trodde aldrig detta när jag började blogga för några veckor sedan.

Eftersom jag e sån "rookie" på det här, så vet jag inte riktigt hur jag ska hantera utmärkelsen, men jag skriver 7 saker om mig själv, som jag har förstått att man ska (?):

1. Fiff är mitt smeknamn, som min Far gav mig som liten.

2. Jag kallar min Pappa för Far (!).

3. Jag älskar träd.

4. Jag är ensambarn.

5. Grönt är min favoritfärg.

6. Jag avskydde syslöjd i skolan.

7. Jag åker ofta och gärna mc med min sambo.

Hejsvejs.

1 kommentar:

Anki sa...

Å vad roligt att få reda på! Min favoritfärg är ... GRÖÖÖNT ... och jag älskar träd :D
Å du. Det låter så fint när man säger Far och Mor tycker jag. Särskilt på skånska!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...