måndag 19 april 2010

Garn, garn!

Fyndade lite garn på second hand idag! 5 mohair-garn, och ett blandgarn. Den svarta mohair-garnet var 100 gr.
Betalade 75 kronor för dem + ca 10 dockor broderigarn och lite broderiväv. Jag var ganska nöjd med det (även om jag kan handla billigare)!

När jag gick ut därfirån så såg jag att de bar in en hel säck med garn!!! Hjälp, måste ju dit och kolla snart igen!

Jag tycker det e toppen att hamstra garn, då har man ju alltid något hemma när man behöver! Och någon gång kommer alltid ett nystan till nytta! (Sambon instämmer INTE i detta...) hihi.

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh, vad roligt för dig! Brukar också passa på att handla om jag hittar. Som tur är har jag en pojkvän som säger; "Det är ju lättare för dig att vara kreativ om du har garn att välja bland." Tihi, vilken tur jag har! Å en hel säck med garn, jösses vad mycket fint garn det måste vara i den!

Cattis sa...

Min man stödjer mina garnköp(fast han vet ju inte om riktigt alla) oxå för då virkar jag istället för att sitta med huvudet in i datorskärmen som jag gjorde för ett år sedan. Nu få maken lite mer kontakt med mig än om jag surfar... så det är nog rent egoistiska skäl som han låter mig köpa garn... han får någon att prata med...

ha en bra dag

Pixi sa...

Kan inte förstå att makarna inte begriper nyttan o glädjen med GARN i ÖVERFLÖD?? haha!! =)

Katrina sa...

Kul att hitta hit! :) Får läsa lite någon kväll och se vad du pysslar med.

Anki sa...

Halloj! Hittade hit via Virkhörnan. Grattis till vinsten förresten!
Vilka fina saker du har gjort. Igelkotten är hur söt som helst. Och det där med garn, hmmm ... min gubbe förstår inte heller. Vad är det för fel på dem? ;)

Ingmarie sa...

Hej !
Oj vad här var och glo på ..måste se till att spara adressen hit , för hit vill jag komma igen .
Jag hitta med hit via Virhörnan .
Ha det bäst //Ingmari e

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...