måndag 5 april 2010

En liten virkad bil

Jag tänkte jag skulle börja med att skriva lite om de projekt som jag redan har gjort, bara för att komma igång med bloggandet.
Denna söta lilla bil virkade jag till mitt kusinbarn Sigge i försenad julklapp. Den är verkligen helt bedårande, och ganska enkel och snabb att virka.
Jag hittade mönstret gratis på nätet, för den som är intresserad, så finns mönstret HÄR.
Jag bytte bara ut färgerna till det som jag hade hemma i garn, + att det blev snyggare med svarta däck tyckte jag! Kul mönster som man kan variera med många olika färger!

2 kommentarer:

Alla kan sy sa...

Ja, vi har virkat samma "modell", fast jag tycker både din och min bil är snyggare än den till det mönstret du hänvisar till.

Kul med nya bloggare också!

Cattis sa...

vad fin... sån måste jag göra till min systerson.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...