tisdag 27 april 2010

Dagens garn-tips!

Jag har väntat och väntat på detta...mitt restgarns-paket från Garntjänst! 98 kronor för 1 kg garn! Man vet ju inte vad man får, men jag är jättenöjd med mina garner!

10 nystan Tilda (som jag vet e poppis, men som jag ej testat ännu) i lätt melerad beige nyans. Jag som behövde garn i beige! Toppen. Sen var det 100 gr jättefint raggsocksgarn, ett nystan MEGA-effektgarn, 2 nystan ljusblått bomullsgarn, ett nystan orange bomullsgarn och 200 gr tunnt vitt bomullsgarn.

Bara Tilda-garnet har jag för mig kostar ca 30 kronor styck annars... Så det känns verkligen som om jag har fyndat!

Jag är ju sån att jag tycker att ALLT garn kan komma till nytta någon gång, och till någonting. Då är det ju perfekt med ett sånt här paket! Så det kan jag rekommendera till alla andra garngalningar där ute!

Ha en bra dag!
Jag ska virka en blomma till min sjuka kompis, som ligger på sjukhuset igen:-(.

3 kommentarer:

Cattis sa...

jag blev oxå otroligt nöjd över mitt paket när jag köpte ett kg för 99kr.

Vad kul att du fick Tilda garn.

Lycka till

skapa och inreda sa...

98kr!!!! Varför har jag missat detta? Jag virkar jättemycket med Tilda garn. Du kommer att gilla det, mjukt och skönt, även bra att sticka med.
Ha det bra/annika

Anki sa...

Visst är det härligt när man får en sån bra överraskning! Jag har just sålt av en massa garn på Tradera, bland annat sånt som varit med i såna paket ... Kanske man ska ta chansen igen ...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...