torsdag 8 april 2010

Och så kom våren!

I går var det så fint väder att jag gick ut i trädgården, och där blev jag kvar i några timmar och pysslade.
Jag tror jag blev inspirerad av våren och solen, för idag åkte mina 3 tunna sjalar fram! Den till vänster är virkad, de andra två är stickade. Favoriten ligger till höger! Fina färger, och väldigt "våriga".

Ikväll har jag plockat fram ett grönt garn, för jag tänkte ge mig på en groda snart, och såklart fortsätter jag med den broderade musik-katten!
Det finns så mycket projekt jag vill sätta igång med, särskilt efter att ha kollat på alla fina virk-bloggar därute!
Synd man inte hinner mer, men det som är positivt med det är ju att man alltid har något att se fram emot.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...