tisdag 21 september 2010

Mumma!

Detta är mumma! Det är banangarnet (som köptes in på Öland) som jag inte har kunnat motså att hugga tänderna i. Mumma! Vad det ska bli har jag en svag idé om, men jag kör på improvisation, så får vi se vad det resulterar i...

Jag bara virkar på känsla, och det kan vara rätt kul som omväxling, att inte tänka så mycket, utan bara skapa...

Detta är också ganska mumma...från trädgården:



Gula tomater i grön skål

Björnbär i blå skål
Jag är ju såhär färgtramsig, och kan inte låta bli att matcha allting, därav skålarna till respektive godsak :-)

16 kommentarer:

Madeleine sa...

Oh, vilka underbara färger! Och björnbär ser jag precis överallt... jag vill också ha björnbärsbuskar! :)

Tigris Predikantan sa...

Ja, idag serverade du bara godis! *ler*

SoffiZ-Oliwers mamma sa...

Åh vad gott det såg ut!!

Jag ville bara säga att jag har fått massor med komplimanger för ditt superfina armband!!:)

SUADDA sa...

Vilken härlig, mumsig färgklick så här i höstkvällen! =)
Blir spännande att få se vad det blir i nästa steg av "bananerna" ;)

Fijaffa sa...

Vackra färger i garnet. Någon gång måste jag hitta ett banangarn och känna på det, är lite nyfiken på hur det känns och ser ut.

ÄNGLASTINA sa...

Spännande o se vad det blir av ditt fina garn. Har haft samma sorts tomater på balkongen, tyvärr inte lika många som dina.

Lilli sa...

Härligt med banangarn :) Älskar alla slag av naturgarner. Skörden från trädgården ser också härlig ut! Brudbuketten var bedårande söt!! och din bröllopsbolero! Det var kul att få se några av bröllopsfotona :) Och handledsvärmarna var jättefina och verkar sitta bra!

Tina sa...

Hihi, sån är jag med... vill matcha allting. Skålarna med tomater och björnbär ser riktigt läckra ut.

Maria sa...

Det låter så spännande med banangarn! Härliga färgnyanser i det. Och vilken härlig trädgårdsskörd! Det är väl fint att matcha skålar med frukten!
Kram,Maria

Malin sa...

Vad gott det ser ut! Banangarnet ser jättehärligt ut. Vad kul att improvisera!

Caroline sa...

Härligt =) Tunisien till den 14e november! Kram på dig

Unknown sa...

Hihi dina tomater ser ut som gelégodisar

Evas Pyssel sa...

Banangarn, hur känns det ?? Det låter väldigt spännande. Undrar vad du får ihop ?? Kram Eva

Margita sa...

Om du tycker om banansilke har jag det till salu på Tradera

http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118789212

Margita sa...

Här finns banansilke

http://www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid=118789212

Anita Tørmoen sa...

Så spennende garn:) Flotte bilder av høstens goder:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...