lördag 11 september 2010

Jisses, nu är det snart dags för bröllop!

Jag har sovit hela natten!
MEN, jag hade en fruktansvärd dröm om brudbuketten. Den hade ingenting av det jag ville ha i sig, och så var den en meter lång, och det var hortensia i den, blä! Jag är lite skärrad fortfarande. Tur katten ligger i knäet och lugnar mig!

Allt det viktiga med bröllopet har blivit avverkat i mardrömmar de sista dagarna, först var det fel brudgum. Oops. INTE bra! Usch. Sen var ringarna tokiga. Puh! Och nu var det brudbuketten. Ni märker vilka saker som betyder mest för mig i alla fall...

Men det finns nog en väldigt bra tanke med detta, min hjärna förbereder mig på det värsta, så det kan bara bli bättre! Tänk vad finurlig hjärnan är!

Än är jag inte stirrig. Jag var faktiskt mest nervös i tisdags och onsdags. Skumt. Men snart börjar det nog pirra till.

Om en och en halv timme kommer mor med brudbuketten...ojoj! Hoppas, hoppas, den är fin!

Vi hörs om någon dag, då ska jag rapportera. Tack för alla fina ord!



Jag älskar dig Tommie!

22 kommentarer:

Sanne sa...

LYCKA TILL!!!!

Anonym sa...

Åhhh, lycka, lycka, lycka...på bröllopet ditt!

SUADDA sa...

Massor va
LYCKA-TILL-KRAMAR
fråm mig på er stora dag! =)

Madeleine sa...

Ser fram emot ett foto på det lyckliga brudparet! :)

Paradiset Kaos sa...

Lycka till till er båda och ha en riktigt bra dag!!!

Lilli sa...

Hoppas att du läser detta idag! STORT, VARMT OCH INNERLIGT GRATTIS PÅ ER STORA VIKTIGA DAG!! Jag önskar er ALLT gott idag och för framtiden tillsammans!

"Må Er glädje adderas, sorgen subtraheras, kärleken multipliceras, ej divideras."

Stor kram.

Caroline sa...

Åhh ska bli så kul att få se er sen =)

Camillas virkhörna sa...

Hoppas ni får en underbar dag!

Fijaffa sa...

"Vi är änglar med bara en vinge.
För att kunna flyga måste vi hålla om varandra."
(Luciano de Crescenzo)

Stort GRATTIS och LYCKA TILL till er båda! Ta hand om varandra.

Kramar
Fijaffa

Anta sa...

Lycka till på er underbara dag. Kram

Linn sa...

nu är det dags!! Njut av dagen och ha det så roligt! GRATTIS

Soili sa...

Massor lycka till på bröllopsdagen.

Kram.

Ingmarie sa...

Vilken spänning det var att läsa och titta på allt fint du gjort för ditt bröllop .
Önskar Er ett jätte lycka till
*Störst av allt är kärleken*
Hortensia är väl fint !!! *fniss*
Ha det allra allra bäst !!
//Ingmarie

Nettan sa...

Önskar er all lycka idag och alla andra kommande dagar ♥♥♥

... och att det blev rätt brudgum... och att ringarna nu sitter fint där de ska... och att brudbuketten blev som den skulle... =D

Tigris Predikantan sa...

LYCKA TILL på den stora dagen!
;)

Black Iris sa...

Gomorron lilla Fru Tommie. Inga mardrömmar inatt va??
Nu vill vi se bilder på både bukett, bolero och brudpar.
Nej känn dig inte pressad men lite nyfiken är man ju.

Bamsekramar till er båda
Maidi

mary-ann sa...

Lycka till och ett stort grattis på eran dag.

ÄNGLASTINA sa...

stort lycka till imorgon och hoppas ni får en jättefin dag.

Mia stickar sa...

Hoppas att allt gått bra! Önskar er all lycka!

Anita Tørmoen sa...

Ønsker dere alt godt:)

Cattis sa...

Jag hoppas att ni hade en fin dag igår. grattis lilla frun. kramkram

Unknown sa...

Hoppas att bröllopsdagen blev underbar och att brudbuketten var vacker. Stort grattis! Ser fram emot bilder.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...