onsdag 9 juli 2014

Tråkigheter

Jag har ju varit ganska öppen i bloggen innan, så det är lika bra att fortsätta på det spåret.
Så idag vill jag bara berätta om min lille Far.
Han är sjuk.
Det är den där hemska sjukdomen som har fått fäste. Den som tog min mor för två år sedan.

Två stora operationer har han gått igenom, och nu hoppas vi på att gifterna han nu blir behandlad med ska sudda ut minsta lilla spår av eländet.

För jag vill gärna ha en förälder kvar.
Han e rätt fin, min Far.
Och pinglan behöver morfar. Morfar är bäst!

För mig är det ganska tufft med allt detta, och jag har varit rejält låg sista tiden.
Det kommer säkert gå upp och ner framöver, med humöret och energin alltså.

Men nu vet ni i alla fall.
Jag kommer inte att gå i ide från bloggen för det, det är jag alldeles säker på!

16 kommentarer:

frupersson sa...

Nej fy vad tråkigt!!
All styrka till dig och din far!
Kramar
Maria

Catty sa...

Kramar !!

fale artut sa...

Livet går upp och ned. Man lär sig nya saker om sig själv och andra hela tiden. Man kan bli både klokare och starkare, men det är svårt att se och känna medan man kämpar på. Ge dig tid att lyssna på din kropp, den vet vad du behöver. Varma hälsningar.

Saras pyssel sa...

Usch, så hemskt! Jag hoppas verkligen att han blir bra igen! Snart! Många kramar till dig!

Evas Pyssel sa...

Tråkigt för dig vännen !!! Men många blir botade så du får ha hoppet uppe.
Kramar från Eva

Klockarbarn sa...

Det var tråkigt att höra. Hoppas på att det går bra och att ni kan ha det så bra det går i allt detta.
kramar

Emilia sa...

Styrkekram!!

Petra / Popetotrora sa...

Så tråkigt att höra! Tänker på dig.

lopplisa sa...

Så ruskigt tråkigt! Jag förstår att det är tufft! Hoppas på en lyckad vändning och att behandlingen fungerar. Det är ju inte omöjligt! Hoppas! Hoppas! Kramar

Maria sa...

Åh nej, det var verkligen tråkigt att höra! Kram!

Annika GW sa...

En kram och försök att njuta av nuet och den fina sommartid vi har just nu! / Annika

alliels sa...

Fy sjutton för den där hemska sjukdomen, den sticker upp sitt fula tryne överallt nu!!
Styrkekramar till dej och de dina!! ♥

Slow-Eva sa...

Vad tråkigt att höra! Hoppas att din far tar sig igenom det. Det är ett elände det där :(

Kerstin sa...

När jag läste ditt inlägg för några dagar sedan så ville jag skriva något men jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera det. Vill ändå bara skriva att jag känner med dig och hoppas innerligt att det går bra.

Solveig Lövendahl sa...

Nej!! Stor, stor kram till dig! Håller alla tummar för att det går bra. ♥

skapa och inreda sa...

Många kramar till dig från mig.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...