onsdag 6 november 2013

Kattfonds-rumpa

Okej.
Detta är kanske de coolaste återbruksbrallorna hittills.
Tycker jag.

 

För visst är det lite roligt att ha ett kattryck mitt i rumpan!
"Kattfonden, insamlingsstiftelse för hemlösa katter" står det :-)

Det är ursprungligen min t-shirt.
Som jag har haft i tio år, och som inte har använts så mycket.
Mjuk och skön, och perfekt till bebisbyxor!




Och så hittade mamma visst väldigt matchande strumpor i strumplådan ;-)
Hursomhelst så är återburk av gamla tröjor toppen!

8 kommentarer:

Emma sa...

Japp superroliga! Vad är det för mönster?

Black Iris sa...

Haha, helt suveräna brallor på lill-tjejen..

Kram Maidi

Lena sa...

orginela iallafall :)

Alviti sa...

Verkligen tuffa :) Ha en fin dag!

lopplisa sa...

Tycker jag med!!:) Jättehäftiga!!

Unknown sa...

Fina! Det är ju hur coolt som helst med tryck i rumpan på sådana små sötnosar.

Annika GW sa...

Kul! Dom blå sockorna var ju perfekta till och att placera mönstret baktill var ju riktigt charmigt! / Annika

Malin på pastill.nu sa...

haha, så söta!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...