torsdag 21 november 2013

Hur man målar med bebis, och en till leksak

Jag hinner visst ingenting just nu.
Har massor att blogga om men ingen tid/ork/möjlighet att fotografera.
Om man nu skulle ha hyfsat ljus någon dag så ser ju ändå mitt foto-ställe ut såhär.
Men när man har gjort klart en beställning så är man ju tvungen att ta kort innan man lämnar iväg det hela.
Så här kommer bilder på senast färdigställda beställningen:



Det är Malvas kompis Levi som nu är ägare till denna.
Vi hoppas att den kan hålla honom sysselsatt och glad :-)

Ja, och om ni vill veta hur det går att måla hall med sällskap av bebis + katt så finns det två troliga scenarion.
1. Målningen slutar med att:
Bebisen har färg på: örat, handen, tröjan och i håret.
Katten har färg i/på: rumpan, magen och morrhåren.
Mamman har färg på: byxorna, strumpan, armarna, kinden och under naglarna.
Samt att färgspår finns att hitta: på köksbordet, i syrummet, på köksmattan, en kökskniv samt på kylskåpet.

2.
Bebisen blir arg, katten flyr och mamman kladdar färg i/på:
Tröjan, byxorna, håret, köksgolvet, badrumsgolvet, badrumsmattan, mattan i syrummet samt bebisens jacka.

Jovisst, det är lätt att måla! :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Livet med barn är svårt att planera, man får vara glad för det man hinner, istället för att gräma sig över allt man inte hinner:) Jag lever tyvärr inte som jag lär, ser sällan det jag faktiskt gör, där har jag något att träna på, men jag vill ju så mycket hela tiden! Men orken hänger inte med :( Hoppas du hittar strategier för att orka lagom, hinna njuta av ditt barn och må bra! Kram / Ninni ♥

Hjärtan och cupcakes sa...

Jag vet precis hur det kan vara..
Vi håller som bäst på att måla både hall och vardagsrum.
Dock har vi ingen bebis längre, men vår katt som är svart har plötsligt blivit vit på vänster sida:)
Ha en fin kväll!
H. Carina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...