fredag 17 februari 2012

Ny header!

Jag älskar er!
Fantastiskt att läsa alla kommentarer på det förra inlägget! Tack ♥

Nu är den här!
Den nya headern!
Och som ni ser så är det lite mer färg än innan, men fortfarande ganska "behärskat".
Jag hoppas att ni ska känna er hemma även med den nya designen.

Men puh! vad det tar tid att finjustera allt innan det blir helt bra.
Trodde jag var klar, men har suttit i två timmar bara och anpassat det sista.
Man upptäcker att headern är för stor, och då får man flytta runt, och sen blir ramen för smal, och sen texten för stor, sen blir texten för liten, och för stor igen...osv.. och då är det dags att fixa till rätt storlek ;-)
Men nu är den på plats!
Det svåraste är typsnittet tycker jag, och jag trivdes aldrig riktigt med det förra jag hade.
Jag vill att det ska vara tydligt, men inte tråkigt. Rejält men ändå lite busigt!

Och jag är nöjd!
Hoppas att ni också känner av kreativiteten och glädjen när ni ser headern.
Och att ni ser Fiff i den!
Kram till er alla ♥

24 kommentarer:

Paradiset Kaos sa...

Snyggt

Annika GW sa...

Bravo! Du vågade! / Annika

hennihenni sa...

Jättefin!

Annefia sa...

Jättesnyggt blev det och fortfarande väldigt mycket DU!

jonna d sa...

Supersnyggt!!!
//jonna d

Mia stickar sa...

Jättefin!

Mia stickar sa...

Jättefin!

Saras pyssel sa...

Bra! Det finns absolut mycket Fiff i den! :-)

Britta sa...

Det blev ju jättebra!
Kram!
// Britta

Lina & Mia sa...

Superfin! Gillar dina blommor med knapparna, dom är såå söta :)Man kommer nog alltid att känna sig hemma här så länge det är fiffstil:)Tycker att det är just det som är så mysigt med din blogg att du har verkligen din stil :)
Kram Lina

Petra / Popetotrora sa...

Visst känns det skönt när man väl tagit steget och vågat! :)

Nya headern blev superbra!

Kerstin sa...

Grattis till att du tog steget. Bra!

Annika Berg sa...

Kalasbra! Fiffstilat och snyggt :)

Evas Pyssel sa...

Du har verkligen lyckats ! jag tycker det är jättesvårt att göra en header, att få den i rätt storlek framför allt. Kram Eva

Anita Tørmoen sa...

Din nye header er kjempefin altså!

Catty sa...

Jättefin och vårig! Längtar efter blommorna utomhus också.. Bra jobb du gjort med headern :D

Katarina sa...

Jätte fint. Önskar att jag kunde mera om sånt, totalt borta på datorer är jag...

Majstess sa...

Vad fin den blev!!

Nettan sa...

Jätte fin header!! Och den är sååååå du =) Kram på dig ♥

Ozas Pysselverkstad sa...

Headern är superfin! Passa perfekt!

mvh

Åsa

4U2 sa...

Den är absolut lyckad, tycker jag då :)

Madeleine sa...

Vad fin den blev! Hurra!

Dittenodatten sa...

Jättefin! Har nyss bytt på min, men är inte riktigt nöjd ännu, vet vilket jobb det är och hur SVÅRT det kan vara... Du har gjort ett kanonbra jobb! Perfekt!

LadyNight sa...

Den blev helt suverän! Både snygg och charmig. Blommornas kronblad är UNDERBARA :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...