tisdag 7 februari 2012

Melvin har en snuttefilt!

Ikväll kom Melvin på besök.
Han hade med sig sin snuttefilt, som han fick i julklapp.
Den hade jag både glömt att fota och blogga om!
Så jag passade på när han satt hos Farfar/gudfar:




Jag är otroligt stolt, för han satt och pillade och sög på etiketterna!
Och han har precis börjat pilla på saker, för den lille parveln är bara 3,5 månad, ungefär.

Snuttefilten är sydd i bomullstyg. Den ena sidan består av ett mönstrat tyg, och den andra är enfärgad, och har en schablon. Den är fodrad med en bit fleecefilt. Och såklart är kanterna fullproppade med etiketter i olika färger och mönster. Och ja, ALLT material är återbrukat!

Det var det jag ville visa ikväll!
Angående sjalarna som jag ska ge bort så får jag fundera på hur jag ska göra, eftersom flera stycken var intresserade.
Det får kanske bli en liten utlottning. Jag återkommer!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...