fredag 31 december 2010

Busted !!

Rapporterar idag med avslöjande bilder:









Försök snacka dig ur det, Ebbe!

Jag leker med min nya telefon. Jag älskar den! Det är ju såhär med apps och sånt. O då kan man till exempel få såna här roliga, vintage bilder. Massor av olika dessutom. Kul. Jag är lättroad.

Kommer ni ihåg garn-julklappen som jag fick av mannens arbetskompis?
Jag fick en hel laddning till dagen efter!
Kolla in: (Jag leker fortfarande!)


Massa rött och rosa bomullsgarn, och mohairgarn. Wow! Blev såklart superduper-överglad.

Jag hoppas att ni får ett fint nyår, och tack för detta år, alla bloggvänner!
Det är så kul att vara en del av denna speciella värld.
Nu hoppas vi på ett gott nytt bloggår!

20 kommentarer:

Tina sa...

Jag måste erkänna att Ebbe var min huvud[miss]tänkte...
Gott nytt år! :)

Call design sa...

♫•*¨*•.¸¸ Gott Nytt År!¸¸.•*¨*•♫

Mia stickar sa...

Ja det där blir svårt att snacka sig ur, Pompe hade gjort bus i vårat vardagsrum dock inte med julgranen den fick stå kvar i garderoben!
Ha ett gott nyt år!

Jorunn sa...

Oj oj, her har nok Ebbe hatt det roligt! Så kul telefon du har fått!
Jeg ønsker deg et riktig godt og kreativt nytt år :)

Rosenvante sa...

Gott Nytt År

Caroline sa...

Åhh Gott nytt år till dig med Maja! Fantastisk rolig bildvisning av buskatten haha.. Kram!! /Caroline

Camillas virkhörna sa...

Vilken buskisse! Gott nytt år!

Unknown sa...

Gott nytt år! Hälsa den lille marodören också!

mary-ann sa...

inte bara våra katter som har slaktat granen :)) önskar deg ett gott nutt garn och stickår...kram

Unknown sa...

Han är så söt din busiga kisse Ebbe.
Önskar dig och maken ett Gott Nytt år.
Kram
Susanne

Tyg och otyg sa...

Gott nytt år!

LadyNight sa...

Gott nytt år! :)

Saras pyssel sa...

Det är bra att ni har Ebbe som håller er igång så att det aldrig blir tråkigt! Kul med alla garnerna! :-) Ha ett riktigt gott 2011!

Paradiset Kaos sa...

Vår ena katt hoppar upp på en bänk där hon inte får vara och tar vindruvor som hon sen leker med.
GOTT NYTT ÅR!!!

Soili sa...

Ha,ha,ha där har Ebbe firat jul ordentligt.
Visst är dom gulliga dom små liven.Inte kan man bli arg på dom heller.
Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dej.
Vilken härlig garnklapp du har fått.

Nettan sa...

..~*♥*~..Gott Nytt År!!..~*♥*~..

Anita Tørmoen sa...

Ebbe du Ebbe! Fine avslørende bilder:) Godt nyttår til dere begge:)

Hedvig sa...

Ha ha, men Ebbe då! ;)
(Du hade för övrigt väldigt rättning i din gissning...)

Gott nytt år!
Kram

Madeleine sa...

Aha! Katter när de är som bäst! Han lyckades i alla fall inte välta granen? Det har hänt mer än en gång här borta. Gott nytt år, fullt med garn!

Lina & Mia sa...

Haha... kul att inte vara ensam med en ruffsig garn! Jag har flyttat upp allt pynt så att dom inte når, men det är väl bara en tidsfråga innan dom hoppar upp och välter allting i stället! Gott nytt år till dig! Det ska bli kul att se ert nya kök! kramar/Lina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...