torsdag 15 mars 2012

Det var tur jag påminde er!

Ja, det var ju bra att jag förlängde utlottningen lite, för det trillade in en hel del deltagare efter min lilla påminnelse :-).
Kul att så många ville vara med!
Det fanns så många fina kommentarer och motiveringar, och jag insåg ganska snabbt att jag inte kunde välja ut en vinnare helt på egen hand.
Så jag körde min egen dragningsmetod, hihi!
Jag använde en slumpgenerator för att välja ut fem namn.
Sen valde jag ut de tre som jag tyckte hade bäst motivering.
Till sist fick min man välja en siffra mellan 1 och 3.

Och TADAAA!!!
Det blev faktiskt den allra första kommentaren som vann!
Nämligen HH Jaja.
Grattis till dig!
Ska kika in en extra runda hos dig för att se om jag kan skicka med nån extra bit tyg som kan passa dig...

Tack till er som var med, o bättre lycka nästa gång!

5 kommentarer:

LadyNight sa...

Motiveringen, ja just det. Visste att det var något jag glömde :P

Nåja. Grattis till vinnaren! :)

Sanna sa...

Grattis till vinnaren! <3

SV: Ja jag önskar bara att jag hade beställt fler fröer när jag ändå var igång, men men..vi får se hur mycket min lilla balkong kommer att rymma också.. ;) hihi..

Kraaaaam
Sanna

Gärdet sa...

Skit, bara ett nummer ifrån!!!
Ja ja, jag får väl avundsjukt gratulera vinnaren ;)

HH JaJa! sa...

Men kära nån, det trodde jag nog aldrig skulle hända mig! Åh, så roligt! Stort tack!!!

Henrietta sa...

Stort grattis till vinnaren!
//Henrietta

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...