söndag 20 februari 2011

Sista chansen att anmäla sig till tävlingen!

Ja, nu får ni snabba er om ni ska hinna!
Ni har kvällen (och natten) på er!


Klicka här för att komma till tävlingsinlägget.

Det är uppe i 96 deltagare, jag hade faktiskt hoppats på att slå rekordet för den första utlottningen jag hade...och det var 109 stycken som var med i den.

Och då hade jag inte ens speciellt många följare, inte ens hälften av vad jag har nu! Kanske det var roligare vinster förra gången..?

Nu så, ska vi slå det rekordet?
Spännande, spännande....

4 kommentarer:

Saras pyssel sa...

Jag håller tummarna för att du slår rekordet! Förresten... kolla mitt inlägg igen - det finns lite ljusrosa med nu. :-)

Rachael @ CleverCheshireCats sa...

Hello, thank you for your lovely comment on my blog :) Please email me (you don't have email set up on your blogger profile) so I can send you a link for the pattern. Rachael XX

Anita Tørmoen sa...

Spennende:)

Maria sa...

Hoppas att du slår rekordet! Det finns väl bara bra vinster, eller hur? Det tycker i alla fall jag. Hälsa Ebbe! Kram!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...